ALEGI SĂ FII ANTREPRENOR SAU ANGAJAT?

Conferința 6c Cariera îți aduce soluții practice pentru ambele situații 

08.02.2020

BUCUREŞTI

Carieră: Leadership & Performanță

Ce tip de personalitate îți trebuie ca să ai succes ca angajat sau pe cont propriu.


Ce atitudine te duce mai repede la succes măsurabil în sfera profesională.


Cel mai important și cel mai incomod instrument de măsurare a succesului profesional.


Cum poţi să faci Self Ledership ca să obţii rezultate şi să devii exemplu pentru oamenii care contează 


Cele 3 elemente esențiale ale oricărui proiect profesional.


Cum să-ți rezolvi problemele în toate cele 4 arii ale vieții și cum poți să fii un lider bun acasă și la serviciu.

Te gândești dacă să rămâi ANGAJAT sau să continui PE CONT PROPRIU?

Află cum să iei cele mai bune decizii pentru CARIERA TA de la 4 mentori de top:

Descoperă cele 2 ABILITĂŢI nepredate la şcoală, dar care au cel mai mare IMPACT 

în întreaga ta CARIERĂ PROFESIONALĂ,  indiferent că eşti angajat sau antreprenor

VINO SĂ ÎNVEȚI:

Pregătire mentală

Strategie

Metode

CINE ÎȚI VA OFERI RĂSPUNS LA ÎNTREBĂRILE TALE? 

Andy Szekely inovează de 21 de ani în piaţa de training şi coaching din România ca antreprenor, autor şi speaker.


Andy este speakerul român care a vorbit pe aceeași scenă cu cei mai mulți speakeri de top mondial care au vizitat România. (Exemple: John Maxwell, Robin Sharma, Martin Lindstrom, Bob Proctor, Dr. John Gray, Brian Tracy, Dr. Oz.) A ținut prezentări comerciale în 7 țări europene și traininguri demonstrative în China, SUA și Canada.


Este formatorul a peste 40 de speakeri români care astăzi sunt prezenți pe scenele țării și/sau dezvoltă afaceri de training și coaching (Exemple: Paul Ardeleanu, Raluca Mohanu, Ovidiu Oltean, Zoia Zărnescu, Eusebiu Burcaș, Marian Drăgulescu, Ilinca Păun, Urania Cremene, Adrian Erimescu, etc.).


Andy este un pionier al pieței românești de seminarii deschise pe teme de dezvoltare personală și leadership, organizând încă din 1995 astfel de conferințe cu peste 40 de speakeri străini invitați. Experiența sa personală că speaker și trainer depășește 1500 de apariții live.


Creator al comunității AS, care numără peste 250.000 de membri consumatori ai materialelor de dezvoltare personală și leadership publicate de echipa editorială Andy Szekely şi a două branduri naționale:

  • Elite School – programe de dezvoltare personală și leadership susținute în top 10 mari orașe ale României, cu formatori acreditați ai metodei Andy Szekely (începând din 2010)
  • Bootcamp University – program de dezvoltare personală și leadership în format ‘‘tabără intensivă - 8 zile‘‘, cu peste 1100 de absolvenți, o echipă solidă formată din 10 traineri asociați și 40 de facilitatori licențiați (începând din 2003).

Andy este autorul cu cele mai multe cărţi și produse multimedia pe teme de dezvoltare personală publicate în România (8 cărți și peste 100 de ore de material audio-video). A conceput și livrat 7 programe de training transformațional de dezvoltare personală și profesională bazate pe concepte originale înregistrate la OSIM.

Jordan Belfort

Neale Donald Walsch

Brian Tracy

John Gray

Robin Sharma

Robert Cialdini

REMUS BĂLAN

TRAINER, SPEAKER

"Dezvoltarea altora şi, implicit a mea, a devenit pasiunea vieţii mele. Consider că misiunea pe care o am este aceea de a contribui la creşterea unei comunităţi de lideri în România.


M-am specializat în managementul performanţei şi dezvoltarea competenţelor pentru atingerea potenţialului maxim. Programele pe care le-am dezvoltat şi cele în care colaborez acoperă următoarele arii: leadership, management, time management, vânzări, public speaking și dezvoltare personală - atitudine - convingeri - obiceiuri.


Am dezvoltat proiecte şi am susținut traininguri în România, Bulgaria, Ungaria, Polonia, Grecia, Turcia, Cehia, Germania şi Canada. Sunt trainer, coach şi speaker certificat John Maxwell Team şi Andy Szekely, trainer şi manager de proiect certificat CNFPA, trainer certificat SELLification."

DRAGOȘ PETRESCU

OWNER CITY GRILL RESTAURANTS

Dragoș Petrescu este self-made Antreprenor în domeniul Ospitalității.

A fondat lanțul de restaurante "City Grill-City Cafe", "Buongiorno" și "Hanul Berarilor", branduri proprii și operează "Caru’ cu Bere", "Pescăruș" și "Hanul lui Manuc", branduri istorice. 

A co-fondat lanțul de restaurante "La Mama" (exit în 2004).


Astăzi lanțul de restaurante cuprinde 18 unități în care activează 1350 de angajați. 

În 2016 cifra de afaceri a grupului depășeste 30 milioane euro, fiind al treilea grup la nivel național, în funcție de cifra de afaceri după McDonald’s și KFC Pizza Hut.

Dragoș Petrescu crede în 6 valori simple pe care le-a aliniat echipei sale: Etica impecabilă, Munca susținută, Educație permanentă, Loialitate în echipă, Respect în orice interacțiune personală, Încredere-atitudine pozitivă.

Dragoș Petrescu a intrat în industria ospitalității în 1999 folosind o strategie Blue Ocean într-o piață deschisă principiului porție generoasă la preț decent.

Fondatorul City Grill, Dragoș Petrescu, afirmă despre viață că este o succesiune de școli: unele dintre școli cu profesori și amfiteatre, dar cele mai multe – de viață.

Dragoș Petrescu este astăzi:

1. Membru în Boardul Young Presidents Organisation , România.

2. Președintele HORA, Asociația Patronală din Industria Restaurantelor.

3. Vice Președinte RBL (Romanian Business Leaders).

4. Task Force Leader-ul Grupului de Antreprenori în Coaliția pentru Dezvoltarea României.

A început pregătirea din industria ospitalității ca francizat McDonald's și are următorul background:

• Institutul Politehnic Bucuresti, 1995

• McDonald´s University, Oak Brook Illinois, 2000

• Executive MBA la ASEBUSS & Kennesaw State University în 2005

• London Business School, MBA 2016

OVIDIU TOADER

BUSINESS COACH ȘI ANTREPRENOR

Ovidiu Toader este business coach și antreprenor, partener în peste 10 companii în ultimii 21 de ani, cu cifre de afaceri cumulate de peste 70 de milioane de euro. 


Prima afacere a început-o în studenţie, la Timișoara, în ianuarie 1997 în domeniul distribuției accesoriilor pentru mobilă. Aceasta a crescut până la 5,4 milioane de euro și 90 de angajați în 2008, funcționând în toată România și Republica Moldova. 

În octombrie 2009 a vândut afacerea către unul din liderii mondiali, înfiinţând astfel subsidiara românească a acestei firme, pe care a condus-o până în septembrie 2014 dublând cifra de afaceri și asigurându-i poziția de lider pe piața din Romania.

Din anul 2011 a lucrat mai mult de 5000 de ore de coaching și mentoring de afaceri cu peste 300 de antreprenori care au rezultate importante în creșterea profitului și consolidarea echipelor lor.


Misiunea lui Ovidiu este să antreneze antreprenorii pentru ca ei să obțină claritate si să delege cu eficacitate pentru a obtine rezultate maxime.

* Vom actualiza în curând lista cu experţii invitaţi pentru ediţia din 2020.

REZERVĂ-ȚI UN LOC ACUM ȘI PROFITĂ DE OCAZIA DE A ADRESA ÎNTREBĂRILE TALE

UNOR OAMENI CARE AU COMPETENȚA NECESARĂ CA SĂ ÎȚI OFERE RĂSPUNS.

Problem – Solving pas cu pas: Algoritmi de rezolvare a problemelor de zi cu zi  (profesionale, de sănătate, bani, relații și spiritualitate).


SPEAKER: Andy Szekely

SESIUNEA 1: Problem Solving

AGENDA CONFERINŢEI 6C CARIERĂ

SESIUNEA 3: Influential Leadership

Tactici de persuasiune folosite de liderii autentici, acasă şi la serviciu


SPEAKER: Andy Szekely

Seria Conferințelor 6C reprezintă un eveniment marca Andy Szekely, în care sunt dezbătute cele 6 arii importante din viața unui om:


Carieră (Leadership & Performanță)

Conectare (Relații Autentice)

Cash (Prosperitate și Bani)

Corp (Energie și Vitalitate)

Contribuție (Public Speaking)

Creștere (Evoluție personală)

SESIUNEA 2: Învață de la 4 mentori de top

PROGRAMUL EVENIMENTULUI

13:00 – 13:30: Se deschid uşile

13:30 – 15:45: Sesiunea 1

15:45 – 16:00: Pauză de networking

16:00 – 17:45: Sesiunea 2

17:45 – 18:00: Pauză de networking

18.00 – 20:30: Sesiunea 3

08.02.2020

* Ora de finalizare şi timpul pentru pauze în cadrul conferinţei sunt flexibile, în sensul că trainerul insistă să parcurgă întregul material şi să răspundă şi la întrebări de la participanţi. De aceea, îţi recomandăm să iei în calcul o posibilă modificare a programului cu 15-20 de minute, în funcţie de dinamica grupului.


Vom actualiza în curând detaliile despre locaţia conferinţei

 

REZERVĂ-ŢI LOCUL LA CONFERINŢĂ:


7 ore de training intensiv

Manualul de curs

2 coffee-break-uri

BILET SILVER

BILET SILVER:

500 lei

până la 13.01

125 lei

-70%

până la 27.01

250 lei

-50%

până la 06.02

350 lei

-30%

după 07.02

500 lei

BILET V.I.P.

7 ore de training intensiv

Manualul de curs

2 coffee-break-uri

Intrare în sală cu prioritate

Loc în primele rânduri (gradena VIP)

 30 de zile acces la Andy pentru întrebari

Cartea "Cartea Decizii Radicale" ediţia a II-a

Pachetul audio "Performanţă şi Succes" online



IMPORTANT:

Plăteşti 1 şi primeşti 2 bilete VIP

cu toate beneficiile incluse.

Unul pentru tine, unul pentru un invitat.

BILET VIP:

980 lei

până la 13.01

300 lei

-70%

până la 27.01

490 lei

-50%

până la 06.02

680 lei

-30%

după 07.02

980 lei

CE SPUN CEI CARE PARTICIPĂ LA EVENIMENTE CU ANDY:

„ Transformational!!! Le‐am spus asta tuturor celor care m‐au intrebat. :) Impactul informatiilor a fost foarte puternic, iar valoarea pe care ai dat‐o participantilor e de‐o calitate foarte mare. Energia pe care ai transmis‐o si modul in care prezinti facilitează înțelegerea informatiilor. As fi vrut sa nu se mai termine, m‐am simtit 'acasa'..ma vedeam acolo, in locul tau.

Iti multumesc pentru ceea ce faci, esti un om minunat!"


Banuta

„Salut Andy and significant others that made this possible!

Evenimentul nu s‐a ridicat la nivelul așteptărilor mele.. A fost mult peste limita superioară!!!! Recunosc un talent atunci cand acaparează atentia, stârnește interesul si ma  tine nemișcată timp de 4 ore pe scaun :) Plata in bani a fost minima, dar timpul alocat a meritat din plin!! 

Multumesc!!Pe data viitoare!!"


Carla

„ Ma bucur ca am participat. Mi‐am schimbat stare, viziunea. Incep schimbarile din viata mea.

Un sfarsit de an se apropie, vine Anul cel Nou si eu voi fi un Om Nou :). Multumesc Andy! "


Catalina

„ A fost extraordinar, ca de obicei, am plecat cu un boost de energie și cu câteva idei numai bune de pus in practica imediat.

Mulțumesc!"


Bogdan

„ Mi s a părut extraordinar. E primul la care am participat. Mi s a părut esential ce am auzit, sintetizate chiar cele mai importante lucruri pt.mine in acest moment. Am aplicat

chiar de astăzi, cele 5 întrebari pentru a fi la distanta potrivita de problema. 

Mă bucur ca am participat. "


Trandafira

„ Mi‐a placut foarte mult la conferinta. 

A fost antrenant, energizant, mi‐ai furnizat multe metode simple care sa ma ajute in munca mea ( vanzari asigurari ) si pe care am  uitat sa le aplic. 

Pretul biletului a fost insignifiant fata de valoarea acestei conferinte de patru ore.

Multumesc frumos si toata stima si respectul meu pentru ceea ce esti : un

speaker adevarat si autentic. "


Dana

REZERVĂ-ŢI LOCUL LA CONFERINŢĂ

Eşti serios cu privire la cariera ta? 


Dacă da, vino să descoperi care sunt

ATITUDINEA ȘI INSTRUMENTELE POTRIVITE PENTRU SUCCESUL TĂU PROFESIONAL.


CUM ESTE LA EVENIMENTELE NOASTRE

Toate metodele cuprinse în acest program sunt originale!

Am rafinat tehnicile pe care le prezint în training pornind de la experiența mea ca trainer şi speaker și am conceput modele simple pe care le poți aplica imediat.

Conceptele din acest produs sunt testate timp de 12 ani în activitatea antreprenorială şi de consultanţă în România şi în mai multe ţări europene, în S.U.A., China şi Canada, la o serie de companii şi organizaţii dintre care amintim: BCR, Aegon România, Coca Cola, IBM, Servier Pharma.