Contribuţie

Leadership & Public Speaking

„Când te cunoști pe tine devii LIBER,

Când îi cunoști pe ceilalți devii LIDER.”

14.03.2020

BUCUREȘTI

VINO LA CONFERINŢĂ DACĂ EŞTI:

  Consultant

  Freelancer

  Manager

   Lider de echipă

  Sales Manager

  Antreprenor

  Trainer

   Speaker

ȘI VREI SĂ...

...ai posibilitatea de a impresiona la următorul tău discurs.

...cunoști o structură simplă prin care să pregătești orice prezentare în cel mai scurt timp posibil.

...fii suficient de pregătit pentru a lua oportunități cu miză mare.

...ai posibilitatea de a motiva sau inspira oameni cheie din jurul tău.

...îți crești potenţialul de lider și impactul asupra maselor.

LA CONFERINŢĂ PRIMEŞTI:

Vei afla cum să te pregătești când ții o prezentare cu impact, 

chiar dacă ai puţin timp la dispoziție.


 Primeşti Strategia în 5 pași pentru a te pune în cea mai bună stare.

 Primeşti Modelul simplificat prin care îți construiești planul.

 Primeşti Audience Intelligence - tehnica prin care înveţi cum să aduni informații despre publicul tău înainte de prezentare.

PASUL 1: PREGĂTIREA


Pe scurt, ştii care e diferența dintre a vorbi și a fi inspirațional atunci când ții un discurs.


  Primeşti Sistemul de convingeri care te va ajuta să devii un speaker inspirațional.

 Demontezi Mitul inspirației – îţi va demonstra cât de simplu este să inspiri şi de ce să inspiri este cel mai pragmatic lucru pe care îl poți face ca speaker.

 Înveţi cum să faci diferenţa dintre INSPIRAȚIE și MOTIVAȚIE.

PASUL 2: INSPIRAŢIA

Ştii cât şi când să te foloseşti de tehnici de public speaking.

Tehnicile te ajută să fii natural în loc să te transforme în „robot de scenă”. 


 Ştii ce este spontaneitatea construită și de ce este cel mai autentic lucru pe care poți să-l faci.

 Vei „dărâma" împreună cu noi mitul autenticității fără muncă și astfel vei şti cum să refuzi politicos astfel de metode şi teorii.

  Ştii cum să îţi găsești echilibrul natural între control și vulnerabilitate.

PASUL 3: SINCERITATEA

Ştii care sunt cei 3C ai mesajului memorabil 

(vorbitul din Cărți, din "Cicatrici" și din Compasiune).


 Ştii cum să extragi esența dintr-o carte în 30 de minute.

Afli o metodă foarte rapidă prin care transformi o întâmplare din viața ta (experiență personală) într-o poveste de scenă.

Înveţi tehnici prin care să te conectezi cu grupul tău cu ajutorul întrebărilor care generează empatie.

PASUL 4: CICATRICEA

REZERVĂ-ȚI UN LOC ACUM ȘI PROFITĂ DE OCAZIA 

DE A ADRESA ÎNTREBĂRILE TALE UNOR OAMENI CARE AU COMPETENȚA NECESARĂ CA SĂ ÎȚI OFERE RĂSPUNS.

Învaţă direct de la 5 speakeri cu experienţă

cum să-ți prezinți cu succes IDEILE, PRODUSELE sau SERVICIILE tale!

Andy Szekely inovează de 21 de ani în piaţa de training şi coaching din România ca antreprenor, autor şi speaker.


Andy este speakerul român care a vorbit pe aceeași scenă cu cei mai mulți speakeri de top mondial care au vizitat România. (Exemple: John Maxwell, Robin Sharma, Martin Lindstrom, Bob Proctor, Dr. John Gray, Brian Tracy, Dr. Oz.) A ținut prezentări comerciale în 7 țări europene și traininguri demonstrative în China, SUA și Canada.


Este formatorul a peste 40 de speakeri români care astăzi sunt prezenți pe scenele țării și/sau dezvoltă afaceri de training și coaching (Exemple: Paul Ardeleanu, Raluca Mohanu, Ovidiu Oltean, Zoia Zărnescu, Eusebiu Burcaș, Marian Drăgulescu, Ilinca Păun, Urania Cremene, Adrian Erimescu, etc.).


Andy este un pionier al pieței românești de seminarii deschise pe teme de dezvoltare personală și leadership, organizând încă din 1995 astfel de conferințe cu peste 40 de speakeri străini invitați. Experiența sa personală că speaker și trainer depășește 2.000 de apariții live.


Creator al comunității AS, care numără peste 300.000 de membri consumatori ai materialelor de dezvoltare personală și leadership publicate de echipa editorială Andy Szekely şi a două branduri naționale:

  • Conferințelor 6C reprezintă un eveniment marca Andy Szekely, în care sunt dezbătute cele 6 arii importante din viața unui om: Carieră (Leadership & Performanță), Conectare (Relații Autentice), Cash (Prosperitate & Bani), Corp (Energie &Vitalitate), Contribuție (Leadership & Public Speaking), Creștere (Învăţare Accelerată & Evoluție personală)
  • Elite School – programe de dezvoltare personală și leadership susținute în top 10 mari orașe ale României, cu formatori acreditați ai metodei Andy Szekely (începând din 2010)
  • Bootcamp University – program de dezvoltare personală și leadership în format ‘‘tabără intensivă - 8 zile‘‘, cu peste 1100 de absolvenți, o echipă solidă formată din 10 traineri asociați și 40 de facilitatori licențiați (începând din 2003).

Andy este autorul cu cele mai multe cărţi și produse multimedia pe teme de dezvoltare personală şi profesională publicate în România (8 cărți și peste 100 de ore de material audio-video). A conceput și livrat 7 programe de training transformațional de dezvoltare personală și profesională bazate pe concepte originale înregistrate la OSIM.


Jordan Belfort

Neale Donald Walsch

John Gray

Robin Sharma

Brian Tracy

John Maxwell

Robert Cialdini

Martin Lindstrom

Bogdan Tudor conduce compania Class IT, pe care a înfiinţat-o în anul 2005. Bogdan Tudor a absolvit Facultatea de Automatică şi Calculatoare din cadrul Universităţii Politehnice din Bucureşti, a urmat un EMBA în economie la KSU & Asebuss, are o diplomă în negociere de la Harvard Business School şi a obţinut anul trecut şi executive degree în antreprenoriat de la Sloan School of Management din cadrul Massachusetts Institute of Technology (MIT).


Bogdan se descrie că fiind un antreprenor "aruncat în apă", împins spre antreprenoriat atunci când compania de servicii internet în care ocupa poziţia de CIO a fost achiziţionată de RCS-RDS. A plecat la drum de la zero şi a construit an de an una din cele mai reprezentative companii IT locale, livrând servicii pentru un număr de peste 500 din cele mai reprezentative companii româneşti sau multinaţionale.

ANTREPRENOR,

FONDATOR ŞI CEO CLASS IT

BOGDAN TUDOR

Monica Cadogan este Fondator și CEO Vivre. Unul din cei mai mari retaileri  online pentru casă și lifestyle în CEE, Vivre apare pe piața din România în anul 2012, și în mai puțin de 4 ani reușește să își extindă vanzările în alte șapte țări. 


Retailul combinat cu tehnologie este marea pasiune a Monicăi datorita  complexității si competitivității. Tocmai de aceea principalul focus este pe echipă, Vivre punând accent să descopere ce e mai bun în oameni, să îi motiveze și să îi ajute să transforme într-o resursă timpul și locul în care se află: „Să fiu antreprenor bun în industria mea înseamnă să țin

organizația agilă, să găsesc oamenii în momentul în care ei dezvoltă acest  apetit pentru descoperire și experimentare și împreună să rescriem legi, chiar și pe cele scrise tot de noi”, spune Monica Cadogan.

ANTREPRENOR,

FONDATOR ŞI CEO  VIVRE

MONICA CADOGAN

Romeo Crețu este Dezvoltator de Oameni și Instalator de Obiceiuri, adică trainer, coach, Maestru Reiki, psihoterapeut și autor pasionat de rezultatele pe care oamenii și companiile le pot obține pe termen lung.

Ca trainer certificat CNFPA dezvoltă și susține programe de training de aproape 20 de ani pentru sute de oameni anual. Cele mai livrate programe de pregătire sunt cele de comunicare, obiective și obiceiuri și managementul timpului și a energiei personale.

Este coach acreditat EUCF și lucrează cu zeci de oameni pe an.

Ca autor, Romeo a publicat în 2001 primul studiu din România în domeniul motivației umane.

A continuat apoi cu „Viața merită trăită – Ghid pentru viață în 45 de reamintiri”, „Gânduri primite și trimise mai departe” și „Obiective și Obiceiuri”. Urmează o carte despre schimbarea convingerilor limitative.

Din 2015 este Training Manager în programul Bootcamp University. Din acest rol coordonează și instruiește echipa de facilitatori pentru toate programele marca Andy Szekely.


TRAINER, COACH

ȘI AUTOR


ROMEO CREȚU

Dan este un antreprenor pasionat de dezvoltarea oamenilor şi a organizaţiilor sustenabile, axate pe învăţare.

După 4 ani de studii superioare la ASE Bucureşti / Relaţii Economice Internaţionale, şi-a finalizat studiile cu 2 mastere în economie internaţională şi business internaţional în Franţa, la Orleans şi Paris / Sorbona.

A fost consultant în management specializat în reducerea costurilor la un cabinet prestigios din Paris, timp de aproape 5 ani.

Din 2006 a ales calea antreprenoriatului, fondând alături de fratele său Autonom Rent a Car, leaderul pieţei de închirieri maşini din România.

S-a implicat în mai multe iniţiative de voluntariat axate pe educaţie, printre care menţionăm Junior Chamber International şi Fundaţia Autonom.

Crede într-un management bazat pe rezultate şi mai ales pe valori.


ANTREPRENOR,

CO-FONDATOR AUTONOM RENT - A - CAR


DAN ȘTEFAN

ANTREPRENOR ȘI SPEAKER

ALEX TUDOSE

Alexandru este antreprenor în Construcţii Industriale cu peste 10 ani de experienţă în business development şi peste 14 ani experienţă în vânzări, dedicat dezvoltărilor organice de business şi al relaţiilor interumane de calitate.


Facilitator certificat în programele marca Andy Szekely: Persuasion Elite, Speaker Elite, LAB Profile, Focus Elite, Self Mastery BOOTCAMP. Absolvent de Self Mastery Bootcamp, People Mastery Bootcamp, Money Masterclass, LAB Profile, Persuasion Elite, Business Doctor, Essential Facilitation Skills. 


"Misiunea Personală este să ajut oamenii care au nevoie de ajutorul meu şi îl solicită, să îşi depăşească momentul dificil şi să îşi găsească liniştea, cu empatie, dedicaţie şi bucurie." 

Vom actualiza în curând lista cu experţii invitaţi pentru ediţia din 2020

Seria Conferințelor 6C reprezintă un eveniment marca Andy Szekely, în care sunt dezbătute 

cele 6 arii importante din viața unui om:


Carieră (Leadership & Performanță)

Contribuție (Public Speaking)

Conectare (Relații Autentice)

Cash (Prosperitate și Bani)

Creștere (Evoluție personală)

Corp (Energie și Vitalitate)

CE SPUN CEI CARE AU PARTICIPAT LA 

EVENIMENTELE CU ANDY SZEKELY

CÂND ŞI UNDE ARE LOC CONFERINŢA?

Ne vedem pe 14.03.2020, de la ora 13:30,

la Hotel Caro, 164A Barbu Văcărescu, 

Sala Ballroom

13:00 – 13:30:  Se deschid uşile

13:30 – 15:30: SESIUNEA 1: ANDY SZEKELY

15:30 – 15:45: Pauză de networking

15:45 – 17:45: Sesiunea 2: Speakeri invitaţi

17:45 – 18:00: Pauză de networking

18.00 – 20:30: Sesiunea 3: ANDY SZEKELY

* Ora de finalizare şi timpul pentru pauze în cadrul conferinţei sunt flexibile, în sensul că trainerul insistă să parcurgă întregul material şi să răspundă şi la întrebări de la participanţi. De aceea, îţi recomandăm să iei în calcul o posibilă modificare a programului cu 15-20 de minute,  în funcţie de dinamica grupului.


PROGRAMUL CONFERINŢEI*:

 

REZERVĂ-ŢI LOCUL LA CONFERINŢĂ:


7 ore de training intensiv

Manualul de curs

2 coffee-break-uri

BILET SILVER

BILET SILVER:

500 lei

până la 18.02

125 lei

-70%

până la 11.03

250 lei

-50%

până la 13.03

350 lei

-30%

după 13.03

500 lei

BILET V.I.P.

7 ore de training intensiv

Manualul de curs

2 coffee-break-uri

Intrare în sală cu prioritate

Loc în primele rânduri (gradena VIP)

 30 de zile acces la Andy pentru întrebari

Audio-bookul "Călătoria Speakerului" - online

Audio-bookul "Branding Personal" - online

Cartea "M-am plictisit de PowerPoint"


IMPORTANT:

Plăteşti 1 şi primeşti 2 bilete VIP

cu toate beneficiile incluse.

Unul pentru tine, unul pentru un invitat.

BILET VIP:

980 lei

până la 18.02

300 lei

-70%

până la 11.03

490 lei

-50%

până la 13.03

680 lei

-30%

după 13.03

980 lei

CUM ESTE LA EVENIMENTELE NOASTRE

Toate metodele cuprinse în acest program sunt originale!

Am rafinat tehnicile pe care le prezint în training pornind de la experiența mea ca trainer şi speaker și am conceput modele simple pe care le poți aplica imediat.

În plus, ca de obicei la produsele marca Andy Szekely, primeşti GARANȚIE 100%. Garanţia reprezintă modul meu de a-ţi arăta cât de mult vreau să performezi şi, în consecinţă, ce sunt eu dispus să fac pentru asta.

Conceptele din acest produs sunt testate timp de 12 ani în activitatea antreprenorială şi de consultanţa în România şi în mai multe ţări europene, în S.U.A., China şi Canada, la o serie de companii şi organizaţii dintre care amintim: BCR, Aegon România, Coca Cola, IBM, Servier Pharma.