6C  Contribuţie

Leadership & Public Speaking

„Când te cunoști pe tine devii LIBER,

când îi cunoști pe ceilalți devii LIDER.”

10 Aprilie 2021

ONLINE

Rezervăți locul și paricipă live la conferință, dacă ești:

  Consultant

  Freelancer

  Manager

   Lider de echipă

  Sales (wo)man

  Antreprenor

  Trainer

   Speaker

și îți propui să...

... ai un impact pozitiv după fiecare prezentare.

... cunoști o structură simplă prin care să pregătești prezentările în timp scurt.

... fii pregătit pentru a accepta oportunitățile cu miză mare.

... ai posibilitatea de a motiva sau inspira oameni cheie din jurul tău.

... îți crești potenţialul de lider și capacitatea de a-i mobiliza pe ceilalți.

Învaţă direct de la speakeri cu experienţă

cum să-ți prezinți cu succes PLANURILE, PRODUSELE sau SERVICIILE tale!

Vei afla cum să te pregătești când ții o prezentare cu impact, 

chiar dacă ai puţin timp la dispoziție.


 Primeşti Strategia în 5 pași pentru a te pune în cea mai bună stare.

 Primeşti Modelul simplificat prin care îți construiești planul.

 Primeşti Audience Intelligence - tehnica prin care înveţi cum să aduni informații despre publicul tău înainte de prezentare.

PASUL 1: PREGĂTIREA


Pe scurt, ştii care e diferența dintre a vorbi și a fi inspirațional atunci când ții un discurs.


  Primeşti Sistemul de convingeri care te va ajuta să devii un speaker inspirațional.

 Demontezi Mitul inspirației – îţi va demonstra cât de simplu este să inspiri şi de ce să inspiri, este cel mai pragmatic lucru pe care îl poți face ca speaker.

 Înveţi cum să faci diferenţa dintre INSPIRAȚIE și MOTIVAȚIE.

PASUL 2: INSPIRAŢIA

Ştii cât şi când să te foloseşti de tehnici de public speaking.

Tehnicile te ajută să fii natural în loc să te transforme în „robot de scenă”. 


 Ştii ce este spontaneitatea construită și de ce este cel mai autentic lucru pe care poți să-l faci.

 Vei „dărâma" împreună cu noi mitul autenticității fără muncă și astfel vei şti cum să refuzi politicos astfel de metode şi teorii.

  Ştii cum să îţi găsești echilibrul natural între control și vulnerabilitate.

PASUL 3: SINCERITATEA

Ştii care sunt cei 3C ai mesajului memorabil 

(vorbitul din Cărți, din "Cicatrici" și din Compasiune).


 Ştii cum să extragi esența dintr-o carte în 30 de minute.

Afli o metodă foarte rapidă prin care transformi o întâmplare din viața ta (experiență personală) într-o poveste de scenă.

Înveţi tehnici prin care să te conectezi cu grupul tău cu ajutorul întrebărilor care generează empatie.

PASUL 4: CICATRICEA

REZERVĂ-ȚI BILETE ȘI PROFITĂ DE OCAZIA 

DE A ADRESA ÎNTREBĂRILE TALE UNOR OAMENI POT

SĂ ÎȚI OFERE RĂSPUNSURI APLICABILE.

Jordan Belfort

Neale Donald Walsch

John Gray

Robin Sharma

Brian Tracy

John Maxwell

Robert Cialdini

Martin Lindstrom

Andy Szekely inovează de 22 de ani în piaţa de training şi coaching din România ca antreprenor, autor şi speaker.


El este speakerul român care a vorbit pe aceeași scenă cu cei mai mulți speakeri de top mondial care au vizitat România. (Exemple: John Maxwell, Robin Sharma, Martin Lindstrom, Bob Proctor, Dr. John Gray, Brian Tracy, Dr. Oz.) A ținut prezentări şi training în 7 țări europene, China, SUA și Canada.

Este formatorul a peste 40 de speakeri români care astăzi sunt prezenți pe scenele țării și/sau dezvoltă afaceri de training și coaching (Exemple: Paul Ardeleanu, Raluca Mohanu, Ovidiu Oltean, Zoia Zărnescu, Eusebiu Burcaș, Marian Drăgulescu, Ilinca Păun, Urania Cremene, Adrian Erimescu etc.). 


Andy este un pionier al pieței româneşti de seminarii deschise pe teme de dezvoltare personală și leadership, organizând încă din 1995 astfel de conferințe cu peste 40 de speakeri străini invitați. Experiența sa personală ca speaker și trainer depășește 2.500 de apariții live.


Creator al comunității AS, care numără peste 350.000 de membri consumatori ai materialelor de dezvoltare personală și leadership publicate de echipa editorială și al unei echipe de traineri şi facilitatori la nivel naţional care astăzi numără 6 Master Traineri, 8 guest traineri şi 40 de facilitatori.


Probabil cea mai importantă contribuție pe termen lung pe care a adus-o Andy este conceperea a 6 procese de dezvoltare personală originale în cadrul programelor ultraintensive de tip Bootcamp (5-8 zile).

Andy Szekely a construit trei branduri naționale în educaţie:

  • Conferințele 6C reprezintă un eveniment marca Andy Szekely, în care sunt dezbătute cele 6 arii importante din viața unui om: Carieră (Leadership & Performanță), Conectare (Relații Autentice), Cash (Prosperitate & Bani), Corp (Energie &Vitalitate), Contribuție (Leadership & Public Speaking), Creștere (Învăţare Accelerată & Evoluție personală)
  • Elite School – programe de dezvoltare personală și leadership susținute în top 10 mari orașe ale României, cu formatori acreditați ai metodei Andy Szekely (începând din 2010)
  • Bootcamp University – program de dezvoltare personală și leadership în format ‘‘tabără intensivă - 8 zile‘‘, cu peste 1100 de absolvenți, o echipă solidă formată din 10 traineri asociați și 40 de facilitatori licențiați (începând din 2003).

Andy este autorul cu cele mai multe cărţi și produse multimedia pe teme de dezvoltare personală şi profesională publicate în România (14 cărți și peste 200 de ore de material audio-video).


Fady Chreih este CEO al Rețelei de sănătate REGINA MARIA din 2013, anterior ocupând funcția de Director Executiv. 


Înainte de a se alătura Rețelei de sănătate REGINA MARIA, Fady Chreih a fost Directorul Diviziei de Healthcare din cadrul Băncii Transilvania.


Fady a absolvit un MBA la University of Sheffield, a studiat la Institutul Bancar Român și a urmat mai multe cursuri la Harvard Business School și London Business School.


Este membru al YPO Romania Chapter și al Comitetului pentru Sănătate din cadrul AmCham.

Fady Chreih

"Am început în 1993, cu dorința de a aduce bucurie și zâmbete în sala de clasă...


În acele timpuri nu se vorbea despre bucuria de a învăța, totul se baza pe disciplină și competiție. Eu eram mereu nemulțumită. Îmi lipseau întrebările curioase și bucuria copiilor de a învăța.


Împreună cu soțul meu, Dan, am pornit Happy Kids, o grădiniță deschisă la noi acasă, într-un apartament mic, cu trei camere. Fiecare zi începea cu întrebarea: “Cum te simți astăzi?”, explorând lumea sentimentelor și a emoțiilor.


Să înveți despre emoții și autocunoaștere era ceva foarte nou în acele vremuri."

Simona Baciu

Simona Baciu este un deschizător de drumuri în educație, Președinte și Fondator al Transylvania College.


Simona urmărea întotdeauna bucuria învățării și își dorea să vadă copii veseli și zâmbitori. Așa că a deschis o grădiniță în propriul apartament cu trei camere, ca să le poată oferi măcar câtorva copii aceste bucurii. Aceasta s-a transformat în Transylvania College, una dintre cele mai respectate școli din lume, unde învață elevi de pe șase continente.


Încrezătoare în educația pentru caracter și cea socio-emoțională, Simona a scris împreună cu Susan Shapiro “The Teacher Within”, în forma unui ghid pentru predarea cu blândețe și compasiune.


Simona Baciu a discutat cu șefi de stat, directori de companii și factori decizionali internaționali, militând pentru includerea educației pentru sănătate emoțională și comportamentală în școlile din întreaga lume.

Bogdan Tudor conduce Class IT, cea mai mare companie de servicii IT și suport la nivel local din România. El a fondat Class IT în 2001 și a început să-l gestioneze în 2005, cu scopul de a oferi un business de suport IT excepțional și inovatoar, formând în același timp o cultură de companie care stimulează oamenii si oferă un mediu de lucru special, Starteam.


Bogdan Tudor a absolvit Facultatea de Automatică şi Calculatoare din cadrul Universităţii Politehnice din Bucureşti, a urmat un EMBA în economie la KSU & Asebuss, are o diplomă în negociere de la Harvard Business School şi a obţinut anul trecut şi executive degree în antreprenoriat de la Sloan School of Management din cadrul Massachusetts Institute of Technology (MIT).

Bogdan Tudor

După mai bine de cinci ani în poziţia de director de operaţiuni la PCNET Data Network, unde era responsabil de strategia operaţională a companiei, Bogdan Tudor a decis să urmeze calea antreprenoriatului. „Sunt trei factori plus un imbold neaşteptat care m-au determinat să iau decizia de a mă orienta spre o afacere proprie„, povesteşte Tudor despre specializarea şi expertiza acumulată în domeniul IT, potenţialul externalizării serviciilor de orice fel şi, nu în ultimul rând, experienţa avută timp de cinci ani la PCNET în procesul antreprenorial de construcţie a unei companii de la 0 la un exit de 10 milioane de euro. „Imboldul a venit atunci când compania pentru care lucram a fost vândută către RCS&RDS, companie în a cărei cultură am simţit că nu mă potriveam", spune antreprenorul.


Class IT şi-a dublat an de an cifra de afaceri până în 2008, iar apoi a continuat să înregistreze o creştere anuală de aproximativ 30-40%, atingând 3 milioane de euro anul trecut ca urmare a proiectelor derulate cu peste 200 de clienţi. În subordinea lui Tudor sunt 100 de angajaţi şi alţi 50 de colaboratori, cifră care va ajunge la un total de 200 până la finele acestui an.


Din 2011, Bogdan Tudor a decis să extindă compania şi la nivel internaţional prin Class IT International în San Francisco, SUA. „Pentru o afacere sustenabilă, companiile locale trebuie să îşi îndrepte atenţia spre atragerea clienţilor din afara României", justifică el decizia care ar trebui să ducă în termen de trei ani la venituri mai mari din pieţele străine comparativ cu cele obţinute din România.

"Contribuția face parte din misiunea personală a fiecăruia.


Nu trăim singuri, trăim în comunități. Suntem designerii lumii pe care o locuim, iar arhitectura pe care o consolidăm este nevoie să facă mai bune condițiile în care trăim."


Cred că ajungem să vedem lucrurile din jur în funcție de modul în care ne focusăm atenția. Sunt multe lucruri frumoase în România și mulți oameni frumoși.


Pentru a ne fi mai bine, e nevoie să fim mai implicați în 3 piloni pe care îi văd baza activităților de CSR: educație (includ aici și cultura), sănătate și mediu.

Eliza Niţescu

Eliza Nițescu a fondat Asociaţia "Totul este Posibil" şi este consultant pentru afaceri în marketing și comunicare. 


Ține aproape de mediul de afaceri românesc atât în calitate de colaborator Business Days, cât și ca moderator și realizator la Bizi Live TV, primul canal de live stream din România dedicat mediului antreprenorial.


Eliza a co-fondat un club de public speaking, este autorul unui manual de vorbit în public și a vorbit de 4 ori pe scena TEDx. Din pasiune pentru discursuri, este co-organizator al TEDxFloreasca.


În timpul liber este pasionată de expedițiile montane de mare altitudine, iar din 2013 este voluntar în domeniul sănătății și dezvoltator de programe care vizează susținerea persoanelor cu potențial şi a fost numită de două ori la rând voluntarul anului în cadrul Galei Voluntarilor.


Cum te-ai descrie, în 100 de caractere?

Explorator entuziast al culmilor de tot felul, iubitor al cuvintelor, admirator al vieții și oamenilor.

Coordonează cea mai cunoscută organizație de Business Networking din România - bizz.club. Călin este co-autor a mai multor cărți și audiobook-uri cum ar fi


  • Jocul Vânzării - TOT ce știe un vânzător de TOP... și ceva în PLUS
  • BANII muncesc pentru mine - drumul de la depedență la Independență Financiară
  • Fișa Postului de Antreprenor - Harta oricărei afaceri cartografiată împreună cu Gigi Nacev
  • Călătoria Speakerului - De la ucenic la maestru în arta vorbitului în public
  • Metoda Active Reviewing - Un ghid practic pentru traineri și coordonatori de training

Călin Iepure

Este totodată fondator al mai multor startup-uri cu influență în sfera educațională: SELLification - The PROFESSIONAL's Selling Game și De vorbă cu Antreprenorii - Platformă online de dezvoltare antreprenorială. Mai nou este și master trainer pentru mentorii de business din școala antreprenorială creată de Cristian Onețiu: Business Mentors.


Este specializat ca trainer, speaker, facilitator, coach, facilitator și consultant în arii precum: public speaking, networking, persuasiune, negociere, leadership, antreprenoriat, educație financiară, management și îmbunătățirea proceselor de vânzare.


Motto: “Secretul succesului în viață este să fii pregătit atunci când a venit timpul!”

Mara face parte din Comunitatea AS din anul 2008, când a participat la SELF Mastery Bootcamp, urmând apoi programul Speaker Elite şi mastermindul Decizii Radicale, în anul următor.


Este consultant în accesare fonduri cu finanţare europeană şi guvernamentală. A lucrat în proiecte cu finanţare europeană accesând fonduri pre-aderare (PHARE), apoi a scris şi implementat proiecte cu finanţare europeană din fonduri post-aderare (FSE, FEDR, PSDRU 2007-2014). În momentul de faţă, ajuta tinerii antreprenori/ firme mici şi mijlocii să acceseze fonduri cu finanţare nerambursabilă de la guvern, prin programul Start Up Nation, oferind consultanta pentru atragerea de fonduri nerambursabile pentru societăţi de tip SRL şi/sau SRL-D.

Mara Iepure

Unul dintre proiectele sale de suflet este SELLification.org, o companie creată şi finanţată prin programul StartUp Nation 2017 şi în care a ales să se implice atât la nivel administrativ cât şi la nivel educaţional. SELLification - The PROFESSIONAL's Selling Game este un proiect care a luat naştere din dorinţa de a crea un cadru de învăţare cu soluții interactive de traininguri experienţiale în vânzări pentru oamenii de vânzări şi nu numai. Astăzi, Mara este unul dintre cei 50 de traineri certificaţi SELLification ajutându-i pe antreprenori să îşi crească vânzările printr-o metodologie interactivă de învăţare.


Mara este formator certificat din anul 2009, cu experienţă în domeniul managementului de proiect şi managementului resurselor umane. Abilitatea de a vorbi în public a descoperit-o şi-a dezvoltat-o în cadrul organizaţiei TOASTMASTERS, ca Vicepreşedinte pe Membership, membru cu roluri active, a susţinut numeroase discursuri şi a participat atât ca şi concurent şi mai apoi ca şi Jurat în cadrul concursurilor naţionale Toastmasters.


De asemenea Mara face parte şi din echipa de moderare a două evenimente de anvergură din România: cel mai mare eveniment de design şi arhitectură din România: ”CUIB - Construieşte Uşor Inteligent şi Bine”, şi cel mai important eveniment de Business din România: ”Business Days”.

CE SPUN CEI CARE AU PARTICIPAT LA CONFERINŢELE 6C

„Evenimentul mi-a plăcut foarte mult. Atmosfera a fost prietenoasă și relaxantă, nici nu mi-am dat seama când a trecut timpul. Consider ca ne-au fost transmise informații utile. S-a văzut faptul că evenimentul a avut multă pregatire în spate și că sunteți o echipă frumoasă." 


Mircea Comănac

„Un eveniment în care am investit timp în mine. E pentru prima dată când văd, aud și înțeleg ''Public Speaking'' dintr-un alt unghi, nu doar cel de a vorbi în fața unor oamenii într-o sală. Mi-a fost de mare folos. Multumesc!"


Ionuț Răducanu

„Este o ocazie să întâlneşti oameni de calitate, care împărtăşesc cu deschidere valorile lor. Poţi experimenta claritate şi se pot declanşa în tine dorinţe noi, de creştere şi autodepăşire."

 

Irina Botez

„Un eveniment care te încarca cu o energie frumoasă, tonică, vibrantă, un grup de oameni frumoşi care inspiră prin ceea ce sunt şi spun. 


Oameni care îţi deschid mintea şi-ţi demonstrează că lucrurile pot fi şi altfel."


Alina Avram

Ne vedem ONLINE

pe 10.04.2021

* Ora de finalizare şi timpul pentru pauze în cadrul conferinţei sunt flexibile, în sensul că trainerul insistă să parcurgă întregul material şi să răspundă şi la întrebări de la participanţi. De aceea, îţi recomandăm să iei în calcul o posibilă modificare a programului cu 15-20 de minute, în funcţie de dinamica grupului.


Primesc înregistrarea conferinței?
Dacă ești mândrul posesor a unui masterpack (ai abonament la 6 conferințe consecutive), da.


Cine este invitatul special?
Ce-ți putem spune este că e unul dintre speakerii de pe această pagină dar va rămâne secret până în ziua conferinței.


Ce este sesiunea exclusivă VIP și PLATINUM?

Este o întâlnire online de tip Hot Seating în care membrii VIP și PLATINUM primesc răspunsuri la provocări concrete.

Se întâmplă înaintea Conferinței 6C pentru a avea dublu impact: primești răspunsuri de la Andy și intri cu mindsetul potrivit în conferință astfel încât să valorifici la maxim ceea ce urmează să afli.


Ce este 6C Challange?

Este un exercițiu secret diferit de la o conferință la alta.
Ce-ți putem spune este că vei avea cel puțin un un unghi nou din care să-ți analizezi și planifici evoluția.

  

REZERVĂ-ŢI LOCUL LA CONFERINŢĂ:

BEST BUY

200 RON

75 lei (până pe 26.03)

100 lei (până pe 02.04)

150 lei (până pe 09.04)

★ ACCES LA CONFERINŢA ONLINE


★ Manualul digital 6C Contribuție


★ Audiobook
"Parteneriate profitabile şi relaţii autentice" 


☆ Audiobook
"Călătoria speakerului"


☆ Cursul online
FAST PRESENTER


☆ Cursul online
LEADING CHANGE


☆ +1 Bilet SILVER Cadou


☆ Acces la sesiunea specială Q&A
cu Andy

★ ACCES LA CONFERINŢA ONLINE


★ Manualul digital 6C Contribuție


★ Audiobook
"Parteneriate profitabile şi relaţii autentice" 


★ Audiobook
"Călătoria speakerului"


★ Cursul online

FAST PRESENTER


★ Cursul online
LEADING CHANGE


★ +1 Bilet SILVER Cadou


★ Acces la sesiunea specială Q&A
cu Andy

BEST INVEST

1500 RON

500 lei (până pe 26.03)

650 lei (până pe 02.04)

900 lei (până pe 09.04)

BEST VALUE

700 RON

150 lei (până pe 26.03)

200 lei (până pe 02.04)

300 lei (până pe 09.04)

★ ACCES LA CONFERINŢA ONLINE


★ Manualul digital 6C Contribuție


★ Audiobook
"Parteneriate profitabile şi relaţii autentice" 


★ Audiobook
"Călătoria speakerului"


★ Cursul online

FAST PRESENTER


★ Cursul online
LEADING CHANGE


★ +1 Bilet SILVER Cadou


★ Acces la sesiunea specială Q&A
cu Andy

DEZVOLTĂ-ŢI TOATE CELE 6 ARII IMPORTANTE

Seria Conferințelor 6C reprezintă un eveniment marca Andy Szekely, în care sunt dezbătute cele 6 arii importante din viața unui om:


Carieră (Leadership & Performanță)

Contribuție (Public Speaking)

Conectare (Relații Autentice)

Cash (Prosperitate și Bani)

Creștere (Evoluție personală)

Corp (Energie și Vitalitate)

★ ACCES LA 6 CONFERINŢE ONLINE

(6 x 5,5 ore de experiență intensă)


★ 6 MANUALE ÎN FORMAT DIGITAL

(manualele consacrate ale conferințelor

aprox. 40 de pagini fiecare)


★ 12 AUDIO-BOOK-URI DIGITALE

(programe educaționale, marca Andy Szekely, în lectura autorului)


★ 12 CURSURI ONLINE


★ 6 BILETE SILVER CADOU


★ ACCES LA SESIUNILE SPECIALE Q&A

(într-o camera virtuală separată,

Andy face sesiuni demonstrative de mentoring)


★ Acces la înregistrarea conferințelor

(vei primi acces la video însă nu vei putea avea acces la exercițiile speciale)

PLATINUM

2900 RON

9000 RON

900 RON

4200 RON

VIP

★ ACCES LA 6 CONFERINŢE ONLINE

(6 x 5,5 ore de experiență intensă)


★ 6 MANUALE ÎN FORMAT DIGITAL

(manualele consacrate ale conferințelor

aprox. 40 de pagini fiecare)


★ 12 AUDIO-BOOK-URI DIGITALE

(programe educaționale, marca Andy Szekely, în lectura autorului)


★ 6 CURSURI ONLINE


★ 6 BILETE SILVER CADOU


★ ACCES LA SESIUNILE SPECIALE Q&A

(într-o camera virtuală separată,

Andy face sesiuni demonstrative de mentoring)


★ Acces la înregistrarea conferințelor

(vei primi acces la video însă nu vei putea avea acces la exercițiile speciale)

450 RON

1200 RON

SILVER

★ ACCES LA 6 CONFERINŢE ONLINE

(6 x 5,5 ore de experiență intensă)


★ 6 MANUALE ÎN FORMAT DIGITAL

(manualele consacrate ale conferințelor

aprox. 40 de pagini fiecare)


★ 6 AUDIO-BOOK-URI DIGITALE

(programe educaționale, marca Andy Szekely, în lectura autorului)


★ 12 CURSURI ONLINE


★ 6 BILETE SILVER CADOU


★ ACCES LA SESIUNILE SPECIALE Q&A

(într-o camera virtuală separată,

Andy face sesiuni demonstrative de mentoring)


★ Acces la înregistrarea conferințelor

(vei primi acces la video însă nu vei putea avea acces la exercițiile speciale)

Pentru cine este potrivit un pachet complet al conferințelor 6C?

Pe scurt , tuturor celor interesați de dezvoltarea personală.

  • oamenilor care duc o viață stresantă şi agitată;
  • oamenilor care doresc să își îmbunătățească performanțele personale și profesionale;
  • experţilor, managerilor şi antreprenorilor cu proiecte active;
  • oamenilor angajați în diferite poziții unde relațiile sunt importante;
  • oamenilor care doresc armonie între viaţa personală şi activitatea profesională;
  • oamenilor care doresc să-și îmbunătățească relațiile cu cei din jur și în viața de cuplu;
  • tuturor celor care doresc să-și îmbunătățească prietenia cu ei înșiși.

De unde știu că este potrivit pentru mine?

Acest proiect este rezultatul a mai multor studii, cărţi şi conferinţe cu tehnici, metode şi strategii testate cu un număr mare de participanți. El cumulează, de asemenea, experiența unui grup de speakeri care au testat în viaţa lor ceea ce prezintă.

Pe scurt: Conferinţele 6C se adresează persoanelor care caută o soluție simplă şi eficientă pentru fiecare dintre cele 6 arii, dar fără să superficializeze procesele şi sunt gândite având în minte persoane reale cu probleme reale – serviciu, familie, probleme de carieră etc. și de aceea exercițiile au fost adaptate astfel încât să își găsească loc în agenda ta anuală.


Pot cumpăra oricând pachetul de 6 Conferințe?

Da, poți cumpăra oricând pachetul complet și vei participa în funcție de data ta de început.

Mai exact, nu e musai să respecți ordinea din calendarul meu.

Ce e important este faptul că este foarte benefic să te ocupi de toate cele 6 arii.


Dacă nu pot fi live, este disponibilă înregistrarea Conferinţelor?

Recomandarea noastră fermă, este să participi live dar da, înregistrarea este disponibilă pentru cei care achiziționează pachete VIP sau PLATINUM. Totuşi, după cum am anunțat și în prealabil nu vei avea acces la întregistrara exercițiilor de grup.

Dacă nu pot participa la una dintre conferinţe dar îmi doresc să particip live?

Prin excepţie, poţi amâna participarea la una dintre cele 6 conferinţe dacă ne anunţi prin email sau telefon.


Când vor mai fi conferinţele 6C în sală?

Ne propunem să revenim cât mai curând în sala de training, totuşi vom organiza conferinţele în sală în momentul în care putem organiza în condiţii de siguranţă.


Pot să fac aceste pachete cadou cuiva drag?

Se poate acest lucru, destul de ușor. Te înscrii tu, iar apoi ne dai un email și ne spui numele persoanei și adresa de email și noi îi vom da acces.


Pot să transfer biletul meu altcuiva?

Da. Tot ce ai de făcut este să ne contactezi şi să ne spui cui vrei să transferi biletul.

ÎNTREBĂRI ȘI RĂSPUNSURI

Toate metodele cuprinse în acest program sunt originale!

Am rafinat tehnicile pe care le prezint în training pornind de la experiența mea ca trainer şi speaker și am conceput modele simple pe care le poți aplica imediat.

În plus, ca de obicei la produsele marca Andy Szekely, primeşti GARANȚIE 100%. Garanţia reprezintă modul meu de a-ţi arăta cât de mult vreau să performezi şi, în consecinţă, ce sunt eu dispus să fac pentru asta.

Conceptele din acest produs sunt testate timp de 12 ani în activitatea antreprenorială şi de consultanţa în România şi în mai multe ţări europene, în S.U.A., China şi Canada, la o serie de companii şi organizaţii dintre care amintim: BCR, Aegon România, Coca Cola, IBM, Servier Pharma.